Програма проведення семінару "Медіатехнології – шлях у майбутнє".  

  • Відкриття семінару
  • Введення в тематику
  • Основні поняття та терміни 
  • Медіа – як носії інформації
  • Історія розвитку медіатехнологій
  • Сучасні медіапродукти
  •  Нові медіа 
  • Мультимедійна презентація
  • Що таке презентація, і навіщо вона потрібна
  • Секрети успішної презентації (самостійної та з доповідачем)
  • Презентації PowerPoint - 10 аргументів за та проти
  • Слайд-шоу "Створення презентації засобами PowerPoint" 
  • Практичні заняття
  • Створення слайд-презентації в PowerPoint
  • Створення  схеми сценарію і  складання текстового супроводу
  • Вебліографія
  • Свобода слова і доступ до інформації 
  • Підведення підсумків семінару. Анкетування   

    

Додаток 1

 

 

Шановні бібліотекарі! Просимо Вас висловити свою думку з приводу побаченого під час проведення  семінару

  • Що вам сподобалося _________________________________________________________________________________________________________
  • Що викликало подив, з чим  ви не згодні?_________________________________________________________________________________________________________
  • Що з побаченого ви плануєте використовувати в своїй роботі? ______________________________________________________________________________________________________________
  • Чи задовольнила вас програма проведення семінару___________________________________________________________________________________________________ 
  • Яку б тему ви хотіли розкрити при створенні власної слайд - презентації______________________________________________________________________________________________ 

Коротко про себе:

посада                                                 освіта                                  досвід роботи

Додаток 2

 

Аудиторія

  • Як визначити розмір аудиторії
  • Поведінка аудиторії
  • Склад аудиторії

 

Регламент

 

Мета, думка, враження

  • Гранично точно і вузько сформулюйте мету
  • Яку думку вселити
  • Визначте, яке враження ви б хотіли справити на слухачів
  • Сформулюйте ключову фразу, яку повинні запам'ятати глядачі

 

Текст

  • План і тези
  • Текст доповіді

 

Візуальні засоби

  • «Шкідливі» слайди
  • Корисні слайди
  • Коли використовувати слайди
  • Скільки має бути слайдів в презентації
  • Враховуйте тривалість доповіді
  • Порядок слайдів в презентації
  • Анімація: «лиця» щасливих клієнтів виїжджають зліва вслід за написом «Галактика»
  • Що і як зображати на слайді
  • Використання тексту в слайдах
  • Композиція слайду
  • Фон
  • Логотип
  • Використання анімації
  • Переходи слайду
  • Демонстрація слайдів

Додаток 3

Нові медіа

Почнемо з того, що нові медіа і соціальні медіа – це різні поняття, що хоча і мають багато спільного.

Нові медіа – термін, що означає появу цифрових, комп'ютерних, інформаційних, мережевих технологій і комунікацій в кінці XX ст. Таким чином, одне з ключових слів тут – «цифровий».

До 1980-х рр. медіа ґрунтувалися на аналогових і друкарських моделях віщання, таких як телебачення або радіо. У останніх 25 років ми спостерігали швидку трансформацію медіа завдяки появі комп'ютерів, електронних ігор і Інтернету. Проте ці речі самі по собі не характеризують нові медіа, оскільки через деякий час цифрове телебачення і онлайн - видання почали вважатися «традиційними». Класичні ж традиційні медіа почали поступово обростати новими технологіями, такими як цифрова обробка зображень перед публікацією в газетах, наприклад.

Канадська радіотелевізійна і телекомунікаційна комісія так визначає нові медіа: «Будь-яка медіа продукція, що є інтерактивною і поширюється цифровими методами». Таким чином, вони розділяють традиційні і нові медіа по критерію доступності і способам доставки кінцевому споживачеві. Комісія також підкреслює важливість Інтернету в становленні нових медіа, оскільки він дозволяє використовувати для передачі певній інформації текст, відео, аудіо і зображення одночасно.

У той же самий час спостерігаються тенденції до змішення понять «Нові медіа» і «цифрові медіа». Дійсно, вони використовують однакові засоби кодування інформації – цифрові. Але ж в кінематографі і звуковій індустрії теж кодують інформацію, що зовсім не робить| свіжу композицію Діми Білана прикладом використання «нових медіа» Хоча можна стверджувати, що поняття  «Цифрові медіа» вбирає в себе поняття «Нові медіа»

Є і інші точки зору на цю проблему. Наприклад, Рассел Ньюман (W. Russell| Neuman|) погоджується з тим, що нові медіа:

v    Зменшують значущість географічних відстаней.

v    Дозволяють значно збільшити кількість зв'язків і активізувати комунікації.

v    Надають можливості для прискорення комунікацій.

v    Надають можливості для інтерактивних комунікацій.

v    Дозволяють встановлювати зв'язки, які ще недавно частково перекривалися або ж лежали в абсолютно різній площині.

А ось це вже цікаво. Учені Дуглас Келлнер (Douglas| Kellner|) і Джеймс Боман (James| Bohman|) говорять, що нові медіа, і зокрема Інтернет, надають потенціал для демократичної постмодернової публічної сфери, в якій громадяни можуть брати участь в цілком відкритих дебатах при повному доступі до інформації. Це так зване соціальне значення нових медіа

 

Глобалізація і нові медіа

Як результат розвитку технологій нових медіа почалася глобалізація, яку зазвичай називають «експансією різних видів діяльності за звичні кордони держав і націй». Глобалізація скорочує відстані між людьми по всьому світу за рахунок електронних комунікацій. Настала «смерть відстаней». Нові медіа ж радикально розривають зв'язок між фізичним простором, де знаходиться людина, і соціальним простором, соціальною сферою, в якій вона обертається. Так, ми спілкуємося і взаємодіємо з іншими людьми на сайтах, фізично розташованих в самих різних куточках Землі.

Віртуальні співтовариства утворюються в режимі онлайн і діють незалежно від географічних і соціальних кордонів. Ці співтовариства фактично є| саморегульованими мережами, які діють по тих же принципах, що і реальне суспільство. Люди в таких комьюнити| спілкуються, дискутують, відпочивають, працюють, заробляють, споживають блага, закохуються нарешті! Онлайн особистість людини стає її другим «Я» і дуже часто підміняє собою реальну, тобто людина відчуває себе повноціннішою в Мережі, а не реальному житті. І нові медіа сприяють утворенню зв'язків між людьми з схожими інтересами, тобто віртуалізація тільки збільшується.

Більшість дослідників цієї проблеми погоджуються з тим, що тоді як мас-медіа підкоряються логіці суспільства масового споживання, яке ставить конформізм вище за індивідуальність, нові медіа слідують логіці постіндустріального суспільства, де кожна людина створює свій власний стиль життя, вибирає інструменти і ідеологію з будь-яких вподобаних, або ж створює свою власну реальність!

 

Нові медіа як інструмент соціальних змін

Навряд чи хто-небудь знає, що Армія Національного Визволення в Мексиці була першим значним рухом, який широко і ефективно використовував технології нових медіа починаючи з 1994 року! З тих пір нові медіа інтенсивно використовується соціально-орієнтованими рухами для освіти, організації, культурного обміну і так далі

Думаю, тільки ледачий не знає про глобальну ініціативу Indymedia|, яка сприяє розвитку ідеї вільної інформації, що є зараз одним з найбільш обговорюваних аспектів нових медіа.

Радикали вірять, що нові медіа здатні бути могутнім інструментів соціальних змін в суспільстві, тоді як помірніші аналітики підкреслюють добродійну, суспільну значущість цього явища, яке ставить на перше місце не капітал, а людину.

Природно, не всі упевнені у вирішальній ролі нових медіа для соціальних перетворень. До того ж треба визнати, що існують такі інструменти, які ще не описані вченими і дослідниками.

 

Національна безпека

Агенції безпеки різних країн серйозно стурбовані зростаючим впливом нових медіа і пов'язаною з цим кіберзлочинністю Ці агенства зараз змінюють тактику запобігання таким злочинам і підстроюються під нові технічні можливості, що надаються новими технологіями. Наприклад, кіберзлочинці майже завжди ретельно замітаючи сліди, можуть бути неуважні при використанні соціальних мереж і залишати за собою докази. Терористичні організації використовують нові медіа як провідник своїх ідей. Професор Марк Лінч (Marc| Lynch|, Ph|.D., Cornell| University|) відзначає, що сайти з контентом, що генерується користувачами вже мають більше значення при вербуванні, чим телебачення і традиційні друковані видання.

 

Інтерактивність і нові медіа

Інтерактивність стала ключовим моментом в ідеології нових медіа. Вона стала наслідком неймовірно швидкого зростання точок доступу в Інтернет, дигіталізації медіа і медіа-конвергенції (зближення, злиття різних аспектів медіа). Ще в 1984 році нові медіа були визначені як комунікаційні технології, які забезпечують інтерактивність типу користувач-користувачу і інтерактивність між користувачем і інформацією. Так само Інтернет змінив модель «один багатьом» на «багато багатьом». Кожна людина зараз, володіючи мінімальним технічним оснащенням, здатна створити своє власне медіа-видання в будь-якій формі – текст, аудіо, відео, зображення. Таким чином, нові медіа змінюють модель комунікацій в суспільстві і радикально міняють спосіб, за допомогою якого ми спілкуємося один з одним. Він Кросбі (Vin| Crosbie|) в роботі «Що таке нові медіа?» виділяє три типи комунікацій в медіа. Згідно його словам, міжперсональні медіа це тип «один одному», мас-медіа це  «один багатьом», і, нарешті, нові медіа це тип «багато багатьом».

Інтерактивність присутня на форумах, де вас можуть капітально обкласти триповерховим за різку думку, присутня вона у відео іграх. Не можна також обійти і радіо з телебаченням, де є можливість взаємодії з глядачем або слухачем в реальному часі.

Таким чином, тоді як інтерактивність є одним з ключових  моментів в розумінні суті нових медіа, треба усвідомлювати, що різні форми медіа мають різні форми інтерактивності, плюс не кожне цифрове медіа є інтерактивним. А наприклад, цифрове телебачення, де глядач може вибирати канали для перегляду, можна назвати| інтерактивним, але таким, що не відноситься до нових медіа.

Може бути для когось це і здасться незвичайним, але на передовій нових медіа сьогодні знаходяться глобальні онлайн гри з багатьма користувачами, такі як World| of| Warcraft| або Second| Life|. Ці ігри дозволяють користувачам зав'язувати стосунки, набувати унікального досвіду, вибирати типи і форми інформації, врешті-решт – створювати навколо себе власну реальність!

 

Індустрія

Індустрія нових медіа тісно стикається  з багатьма сегментами ринку, такими як розробка комп'ютерних і відео ігор, телебачення, радіо, реклама і маркетинг. Ці сегменти тісно зв'язані за допомогою Інтернету, з його допомогою здійснюється і взаємодія з споживачами інформації. Рекламна індустрія добре наживається на нових медіа завдяки так званій «інтерактивній рекламі». У ряді випадків рекламні агенства створюють спеціальні департаменти по вивченню і використанню нових медіа. PR| компанії на Заході вже не представляються такими, що використовують лише традиційні інструменти. Нові медіа стали повноцінною індустрією зі своїм власним ринком, професіоналами і сегментацією.

Нові медіа – це союз інтерактивних комунікаційних технологій і цифрових способів доставки інформації, в якому головним посередником є мережа Інтернет.

Підводячи підсумки, можна спробувати дати ще одне визначення новим медіа. Всі комунікації в них двонаправленні. Крім того, саме в нових медіа комунікації вперше стали не просто масовими, а що персоналізуються. "Електронность" як середовище комунікацій є швидше не вимогою, а наслідком, оскільки решта середовищ не надає належних технічних можливостей. Разом, нові медіа - це середовища, комунікації в яких інтерактивні і персоналізовані. Для того, щоб повністю відповідати терміну "нові медіа", необхідно не просто мати можливість, але і використовувати в комунікаціях вказані властивості.

Додаток 4

 

Основні поняття та терміни

 

Існує декілька визначень поняття "медіа". Наведемо основні: 

Медіа (Media)  носії повідомлень, що доставляються за допомогою технологій: насамперед, текст  в  книгах, методичній допомозі і  комп'ютерних мережах; звук  в  аудіокасетах і  радіо і  телепередачах; зображення  в  відеокасетах і  телепередачах; текст, звук і/або зображення  в  телеконференціях. 

 

Медіа - це обширне поняття, яке включає всю сукупність технологічних засобів і прийомів, які служать для передачі конкретному споживачеві інформаційного повідомлення в тому або іншому вигляді (друкарське слово, музична композиція, радіопередача і тому подібне). Як правило, термін медіа не вживається самостійно, а служить частиною складного слова, яке є його  варіантом. (медіапродукт, медіаплан, масмедіа та ін)

 

Медіа (Економічний словник)

1) засоби розповсюдження реклами;

2) вся сукупність засобів аудио-|, теле-| і візуальної комунікації.

(множина від лат.   medium|  – проміжне, таке, що є посередником, посередник) – засоби здійснення комунікації між різними групами, індивідуумами і (або) доставки будь-яких змістовних  продуктів  аудиторії.  Медіа  багаточисельні і включають засоби масової інформації (газети, журнали, книги, телебачення, кабельні мережі, радіо, кінематограф), окремі носії інформації і даних (листи, аудио-| і відеозаписи на будь-яких носіях, компакт-диски), а також комунікаційні системи суспільства (телеграф, телефон, пошта, комп'ютерні мережі.

 

 

Технологія (від греч. τέχνη — мистецтво, майстерність, уміння; др.-греч. λόγος — думка, причина; методика, спосіб виробництва) — комплекс організаційних дій, операцій і прийомів, направлених на виготовлення, обслуговування, ремонт і/або експлуатацію виробу з номінальною якістю і оптимальними витратами.

При цьому:

— під терміном виріб слід розуміти будь-який кінцевий продукт праці (матеріальний, інтелектуальний, моральний, політичний і т. п.);

— під терміном номінальну якість слід розуміти якість, яка прогнозована або наперед задана, наприклад, обумовлена технічним завданням і узгоджена технічною пропозицією;

— під терміном оптимальні витрати слід розуміти мінімально можливі витрати, які не спричиняють за собою погіршення умов праці, санітарних і екологічних норм, норм технічної і пожежної безпеки, наднормативний знос знарядь праці, а також фінансових, економічних, політичних і ін. ризиків.

 

 

 

Медіа-технології

Створення і використання медіа-продуктів і використання сучасних технологій розповсюдження і обробки інформації є новим напрямом, що активно розвивається, у сфері інформаційних технологій. Сюди можна віднести:

  •                      діяльність електронних засобів масової інформації;
  •                      створення аудио-| і відеопродукції (звукозаписів, фільмів, кліпів, роликів),
  •                       застосування інформаційних технологій для роботи з контентом| (аудио-| і відеокниги, ігри, зокрема        інтерактивні, і інші подібні продукти);
  •                        освітні медіа-продукти (електронні підручники, системи дистанційного навчання, освітні портали).

 

 

Медіа-продукт

Продукт у сфері засобів масової інформації

Додаток 5

Презентації PowerPoint: 10 аргументів за і проти

Ось 10 рекомендацій, що допоможуть вам створювати якісні презентації PowerPoint.

1. Підтримайте презентацію відповідними додатковими матеріалами

В певному розумінні зручність PowerPoint може стати найгіршим ворогом цієї програми. Яким би привабливим не здавалося створити захоплюючі слайди та малюнки, пам’ятайте, що PowerPoint не є автономною річчю. Ваші слухачі прийшли почути вас, а не напружено слідкувати за зображеннями на екрані. Створіть потужну презентацію у PowerPoint, але впевніться, що ваша усна промова не менш вражаюча. PowerPoint створює не презентації, а слайди. Пам’ятайте, що ви створюєте слайди лише для того, щоб підтримати усну презентацію.

2. Презентація має бути простою

Всі бачили презентації PowerPoint, під час яких говорить виступаючий. Іноді він здається закоханим у кожний піксел, спеціальний ефект та біт презентації. Однак найбільш ефективні презентації PowerPoint є простими — це графіки, що легко зрозуміти, та малюнки, які відображають те, що говорить виступаючий.

Деякі консультанти вважають, що у презентації достатньо п’яти слів на рядок та п’яти рядків на кожен слайд. Не псуйте роботу нагромадженням слів та малюнків. Ви справді хочете розмістити абсолютно все на екрані?

3. Зменшить кількість числових даних у слайдах

Перевага PowerPoint — здатність відображати ідеї та підтримувати тези виступаючого у лаконічний спосіб. Розібратися у великій кількості цифр та статистичних даних зазвичай важко. Ефективна презентація PowerPoint не надокучає присутнім завеликою кількістю фігур та чисел. Залиште їх на більш детальний розгляд, розповсюдивши друковані тези у кінці презентації. Якщо ви хочете зробити наголос на статистиці, подумайте над використанням діаграм та малюнків, що підтримують думку. «Наприклад, коли я говорила про поширеність хвороби Альцгеймера, то використала фотографію жінки літнього віку, а не просто показала число на екрані», — зазначає автор однієї з презентацій.

4. Не змішуйте функції PowerPoint зі своїми власними

Одна з найбільш поширених шкідливих звичок користувачів PowerPoint — банальне зачитування тексту презентації. Це не лише зайве, адже для читання текстів можна найняти когось іншого, але й перетворює найкращу візуальну презентацію на надзвичайно нудну. PowerPoint краще використовувати у супроводі усних зауважень, які пояснюють та акцентують показане на екрані. Навіть в разі використання PowerPoint ви повинні мати зоровий контакт із аудиторією. Усі ці люди приходять не для того, щоб роздивитися вашу потилицю.

5. Обмежуйте свої зауваження у часі

Інша потенційна міна — це коментарі виступаючого, які точно співпадають із появою наступного слайда PowerPoint. Це сильно відволікає увагу аудиторії. Добре спланований виступ має проходити так: PowerPoint виводить черговий слайд, аудиторії дається час на його читання та оцінювання, а потім виступаючий пояснює більш детально та чітко, що саме показано на екрані. «Це питання правильного виділення часу, — зазначає Керр. — Ніколи не говоріть відразу після появи слайда».

6. Дайте аудиторії перепочити

Знову повторимо, що презентація PowerPoint найбільш ефективна, коли вона слугує візуальним супроводом до промови.

Досвідчені користувачі PowerPoint не турбуються, якщо екран на кілька секунд порожній. Це не лише дає аудиторії візуальний перепочинок, а й корисно для концентрації уваги на вербальній діяльності, зокрема для дискусії або сеансу запитань і відповідей.

7. Використовуйте «живі» кольори

Різкий контраст між словами, графікою та фоном може бути дуже ефективним для поєднання інформації та емоційного спрямування.

8. Імпортуйте інші малюнки та графіку

Не обмежуйте презентацію засобами, що надає PowerPoint. Використовуйте інші зображення та графіку, які мають ефектний вигляд (включаючи відеоролики). Вони допомагають підтримати настрій аудиторії, подати інформацію та сприяють взаємодії з глядачами.

9. Детальні тези слід роздавати в кінці, а не на початку презентації

Деякі люди можуть із цим не погодитися. Проте жоден виступаючий не бажає промовляти до аудиторії, яка зайнята читанням тез його виступу. Хоча бажано, щоб присутні ознайомилися із представленими матеріалами, поширюйте їх лише після закінчення промови.

10. Сміливо змінюйте план виступу до його початку

Ніколи не втрачайте зв’язку з аудиторією. Після складання попереднього порядку слайдів PowerPoint уявіть себе одним із глядачів, що слухають ваші тези. Виявивши непривабливі, відволікаючі або сумнівні моменти, відразу виправте їх. Цим ви покращите свою промову.

Додаток 6

 

Секрети створення самостійної слайд презентації

Всі ми хоч раз бачили відео, що вразило нас, або мультимедійну презентацію. Вони могли змусити Вас сміятися. Або так налякати, що цілий тиждень Ви спали не вимикаючи світло. Що додало цьому відео або слайд шоу такий сильний ефект? Є три ключові моменти при створенні слайд презентації, які змусять глядача вигукнути: «О, це було дивовижно!»

Три ключові моменти створення слайд презентації

1) сюжет

2) візуально-звукове поєднання

3) правильно підібрана музика

Момент номер 1 - сюжет

Ви не можете зробити хорошу слайд презентацію без сюжету. Якщо Ваш глядач не може зв'язати воєдино те, що він бачить, він не буде щасливий від перегляду. Це найважливіший момент будь-якої презентації, хоча часто ми спостерігаємо зворотне.

Візьміть наприклад фільм. Спочатку ми знайомимося з головними героями, потім виникає конфліктна ситуація, потім він розростається, потім наступає кульмінація. Потім вирішення конфлікту і розв'язка. У Вас, можливо, не буде головних героїв або конфлікту, але Ви завжди повинні тримати в голові цю основну структуру при створенні Вашій слайд презентації. Потихеньку підходьте до Вашого головного матеріалу, потім розвивайте сюжет, залучаючи до нього глядача і потім «загорніть» це у Вашу фото презентацію.

Важливим моментом є переходи. Окрім тих, що «виявляються» (коли одне зображення плавно переходить в інше) і поступово «розчиняються» (коли зображення перетворюється на чорний екран або навпаки), більшість переходів шкодять. Якщо у Вас немає необхідності використовувати перехід для плавнішої зміни кадрів, нічого страшного, якщо його не буде взагалі.

Момент номер 2 - візуально-звукове поєднання

Спочатку це може здатися дивним, але це те, що Ви повинні відчути для того, щоб зробити відмінне слайд шоу. Візуально-звукове поєднання дуже важливе, оскільки  воно синхронізує зображення із звуковим супроводом.

Цей елемент насправді дає Вам великі можливості. Ви можете повністю змінити зміст Вашого сюжету і/або підсилити зображення, синхронізуючи його з аудіо супроводом. Якщо шоу супроводжується повільною музикою, не слід використовувати різких рухів і різких змін кадру. Якщо темп музики прискорюється - можна збільшити швидкість зміни картинок або швидкість їх руху.

Момент номер 3 – правильний вибір музики.

Правильний вибір музики дуже і дуже важливий для слайд презентації. Найголовніше, що необхідно зрозуміти – якщо Вам дуже подобається пісня - це ще не означає, що вона підійде до Вашого фотопроекту.

Чи треба підбирати музику після того, як слайд презентація готова або навпаки, треба підганяти її під музику? Важко сказати. Вибір хорошої пісні лягає тільки на Вас. Залежно від того, які емоції, Ви пов'язуєте з піснею, можна підібрати якнайкращий варіант.

Інші поради, які зроблять Вашу презентацію цікавою.

Не забувайте про свою аудиторію! Це цікаво - робити слайд презентації, які подобаються Вам. Але переконаєтеся, що глядачам вони не дуже нудні (цим грішать багато презентацій різних компаній). Зробіть їх цікавими публіці, а не лише Вам. Неважливо, що Ви любите переходи «зірка» - багатьом вони здаються недоречними. Робіть проект, який сподобається Вашій аудиторії і будьте у виграші.

Виберіть правильні і професійно виконані фото.

Використання непрофесійно виконаних фотографій завдаватимуть хоч і не нищівний, але відчутний удар по зоровій пам'яті клієнта, що дивиться. При виборі фотографій і малюнків для слайд-шоу уникайте використання тих, у яких неправильні або урізані форми, - вони не виглядають привабливо для очей вашого потенційного клієнта. Не використовуйте розмиті або неякісний виконані фото. Вибирайте яскраві, барвисті життєві зображення. Щоб людину, що дивиться на них, захльостували емоції, бажано хороші.

 

Знайте аудиторію, на яку розраховуєте.

Визначте, на яку аудиторію спрямоване ваше слайд-шоу. Якщо ви збираєтеся презентувати його для великої аудиторії, то витримаєте весь показ в строгих тимчасових рамках. 15-хвилин для великої аудиторії цілком достатньо. Люди втрачають інтерес, коли будь-яка презентація затягується. Якщо у вас в запасі багато картин, варто подумати про створення не 1-го, а відразу 2-х різних версій слайд-шоу. Одін із створених можна залишити як сувенір для внутрішнього користування, а другий - для великої аудиторії.

 

В основному середня частота показу зображень дорівнює 10 фотографіям за хвилину. Виходячи з цього, можливо, слід зробити більше фотографій для швидкої, і менше - для повільної презентації.

Додаток 7

 

Презентації, які веде доповідач. 

Зміст:

1. Введення|

2. Презентація і слайди

3. Пізнати аудиторію

  • Розмір аудиторії
  • Як визначити розмір аудиторії
  • Поведінка великої аудиторії
  • Поведінка маленької аудиторії
  • Склад аудиторії

4. Ознайомитися з регламентом

5. Мета, думка, враження

  • Гранично точно і вузько сформулюйте мету
  • Яку думку вселити
  • Визначте, яке враження ви б хотіли справити на слухачів
  • Сформулюйте ключову фразу, яку повинні запам'ятати глядачі

6. Текст

  • План і тези
  • Текст доповіді

7. Візуальні засоби

  • «Шкідливі» слайди
  • Корисні слайди
  • Коли використовувати слайди
  • Скільки має бути слайдів в презентації
  • Враховуйте тривалість доповіді
  • Порядок слайдів в презентації
  • Анімація: «лиця» щасливих клієнтів виїжджають зліва вслід за написом «Галактика»
  • Що і як зображати на слайді
  • Використання тексту в слайдах
  • Композиція слайду
  • Фон
  • Логотип
  • Використання анімації
  • Переходи слайду
  • Демонстрація слайдів

Додаток 8

Що таке презентація, і навіщо вона потрібна

 

Навіщо потрібна презентація

Необхідність створення мультимедійної презентації визначається видом заходу: виставка, ювілей, конференція, збори акціонерів і ін. Часто подібні заходи мають бути підкріплені візуальним матеріалом для виступу перед аудиторією. Окрім рекламних цілей презентації можуть виконувати і інші практичні функції: навчання і перевірка знань Ваших співробітників, клієнтів або споживачів продукції; розповсюдження нормативно-технічної документації, методичних матеріалів і тому подібне

 

Особливості мультимедійної презентації

Мультимедіа-презентація (створена з використанням технології Flash| або за допомогою Microsoft| Power| Point|)  - це унікальний і найсучасніший на сьогоднішній день спосіб представлення інформації. Це програмний продукт, який може містити текстові матеріали, фотографії, малюнки, діаграми, звукове оформлення, відеофрагменти. Основною відмінністю презентацій від решти способів представлення інформації є їх особлива насиченість змістом у поєднанні з простотою сприйняття, що дозволяє максимально зручно і ефективно представити потрібну вам інформацію для іншої людини, привернути її увагу, зацікавити. Це особливо ефективно, оскільки жоден інший вид реклами не дасть Вам такі можливості представлення інформації.

 

Що таке слайд шоу і навіщо воно мені треба? 

Слайд шоу — це відеоряд з фотографій, що супроводжується музикою і/або дикторським супроводом. Але це - в простому випадку. Якщо Ви хочете створити дійсно ефектне слайд шоу - у Вас для цього безмежні можливості. Наприклад додавання красивих переходів, додавання ефекту руху фотографій, вставка футажей і так далі і тому подібне

 

Що потрібне для слайд шоу?

Фотографії в цифровому вигляді, спеціальні, які ми обговорюватимемо, ну і звичайно Ваша фантазія.

 

Слайд шоу на DVD - зроби сам!

Хороша програма для створення слайд шоу повинна мати функцію збереження в різних форматах, зокрема у форматі DVD. Такий DVD може стати не тільки відмінною альтернативою звичайному фотоальбому, але і чудовим подарунком вашим родичам і друзям! Погодитеся, що проглядання такого шоу на екрані телевізора додасть Вашим фотографіям абсолютно інший відтінок!

 

Слайд шоу для виставок, рекламних акцій, презентацій

Відомо, що слайд шоу – один з найбільш швидких в здійсненні, малобюджетних, інформативних, якісних і дуже ефектних варіантів ділового ролика. Дуже популярні ролики для виставок і презентацій – особливий жанр представлення бізнесу, завдання якого – залучення нових клієнтів. Їх головне призначення, як правило, – розповісти про конкретну пропозицію, товар, послугу.

Такі слайд шоу міститимуть логотип компанії, можливо різні діаграми, схеми, графіки. У слайд шоу можна включити і анімаційні ефекти – вставки, що забезпечують динаміку.У поєднанні з динамічною музикою і професійним голосом диктора, фільми для виставок і ефектні слайд шоу виглядають дуже наочно, переконливо і привабливо.

Кіровоградська міська централізована бібліотечна система

Наша адреса: м. Кіровоград, пл. Дружби народів, 6

Телефон (0522) 24 – 89 – 17 begin_of_the_skype_highlighting              (0522) 24 – 89 – 17      end_of_the_skype_highlighting

e-mail:   Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

Використання матерiалiв cайту дозволяється лише з посиланням (гіперлiнком) на  http://citylib-kirovograd.com.ua/home 

 Використання фотоматеріалів сайту без письмового дозволу ЗАБОРОНЕНО!