У серці кожної нації — її культура, історія та знання, збережені крізь віки у словах, книгах та рукописах. Бібліотеки, як справжні храми мудрості, не лише оберігають ці скарби, але й дарують можливість кожному відкрити для себе світ нових ідей та можливостей. Щороку, 30 вересня, ми святкуємо Всеукраїнський день бібліотек. Цей день нагадує нам про важливість читання, навчання та безцінний вклад бібліотекарів у розвиток суспільства.
З нагоди цієї дати, у бібліотеці-філії №10 відбувся День відкритих дверей під гаслом «Наші серця для Вас відкриті!». З радістю двері відчинилися для ВПО та всіх бажаючих розділити наш святковий настрій. Бібліотекарі підготували для відвідувачів насичену і цікаву програму. Це бібліотечний урок «Книги – наші друзі». Під час якого маленькі читайлики побували на зупинці – абонемент, читальна зала та каталог. Познайомилися з правилами поведінки в бібліотеці, правилами роботи з книгою, з правилами читання, з відділами та типами бібліотек. Дізналися, що вони бувають різні, що бібліотека – це не лише книги, а й безліч інших ресурсів (онлайн бази даних, електронні книги, аудіо книги, мультимедійні матеріали). Цікаво і весело пройшли конкурси «Стежинами казок» , «Кращий знавець казок та мультфільмів», «Упізнай казку». Привернула увагу маленьких чомучок виставка «У світі казки чарівної».
Книги — це не просто друковані чи електронні аркуші з текстом. Вони несуть у собі знання, емоції, культурні традиції і світогляди різних епох. Про це користувачі дізналися під час інформаційного брифінгу «Пізнаючи таємниці книжкового світу». Також запропонували бібліотекарі відвідувачам ретро-виставку «Книжкові раритети нашої бібліотеки». Присутні брали участь в акціях: «Подаруй бібліотеці книгу!», «Пробачення боржників». Зацікавила читачів і фотосушка «Експозиція світлин бібліотеки», де представлені фото активних учасників родин книгозбірні. Захід відбувся в рамках клубу «Сімейна легенда».
Сподіваємося, що цей День відкритих дверей надихне користувачів на нові читання та дослідження у безмежному книжковому океані.
< < | > > |
---|