Важливою складовою будь-якого бренду є його візуальна складова, яка включає в себе логотип, колірну палітру, типографіку та корпоративний стиль. Чи може мати, а головне чи потрібна візуальна айдентика бібліотеці?

Бібліотека, так само як будь-яка компанія, має бути впізнаваною та вирізнятися з-поміж інших. Відтак для успішної роботи, для залучення нових користувачів та партнерів, співпраці з журналістами бібліотеці потрібно мати свій унікальний стиль. Створити його не просто, особливо без необхідних навичок і знань дизайнера та маркетолога, однак можливо.

Бібліотекарі МЦБС продовжують освоювати непросту тему брендування. Цього разу не просто говорили про візуальну айдентику, а й спробували створити її елементи: логотипи, аватарки та обкладинки для бібліотечних сторінок у фейсбуці. Також освоювали безкоштовні графічні онлайн редактори та програми для створення логотипів.