Хлопці, читайте книги!

Бо дівчата не захочуть знайомитися

Важко переоцінити роль читання у розвитку підростаючого покоління. Моральний, інтелектуальний, естетичний розвиток дітей і підлітків безпосередньо пов’язаний з одержуваною ними духовною поживою. Література відіграє величезну роль у соціалізації особистості, вона живить розум та уяву відкриваючи нові світи, образи і моделі поведінки.

Гарну можливість привернути увагу до бібліотеки виконують стенди і плакати на підтримку книги та читання. У бібліотеці №9 презентували ще один мотиватор «Познайомимося з розумними. Хлопці, читайте книжки!» Вирішили говорити з молодим поколінням на одній мові. Уникаючи повчального тону, повідомити молоді про те, що читання – це не тільки корисно, але й цікаво і модно.

Головне наше завдання в тому, щоб світлини помітили і про них почали говорити. Відомо, що простими закликами складно змусити людей проявити інтерес до книги. Тож ми вирішили використати нові елементи. Дівчата, задіяні у наших світлинах нагадають юнакам, що інтелект – одна з головних рис сучасної людини. Якщо це приверне увагу, викличе емоції, то на якомусь свідомому чи підсвідомому рівні залишить свій вплив. І просто налаштує на позитивний лад.

Олена Дворецька, завідувачка бібліотеки

 

Уявний борщ і реальні вареники

Конкурсно-розважальну програму «Засвіт встали козаченьки» влаштували в бібліотеці №13 для учнів школи №20. Алла Михайлівна. Завідувачка шкільної бібліотеки, розповіла про життя й побут, звички, традиційні страви козаків. Із підготованого бібліотекарями відеоматеріалу учасники дізналися про козаків-характерників. Чому їх так називали, що особливого було в цих воїнах, якими таємницями й секретами вони володіли. Зацікавили дітей книги про історію заснування Запорозької Січі, походження слова «козак», першого козацького ватажка Байду, видатних гетьманів України. У конкурсній програмі учасники розділилися на курені, обрали отаманів. Дев’ять випробувань для юних джурів – це стільки колись було порогів на Дніпрі. Вважалося, що справжнім козаком може називатися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через них. Хлопці долали «пороги-випробування». Виконували гімн України, пришивали ґудзики якнайшвидше, відповідали на запитання вікторини, малювали козака із заплющеними очима. Навіть готували уявний борщ, складаючи список потрібних інгредієнтів. Козачата стрибали через скакалку: хто більше за хвилину? Вправлялися у перетягуванні канату біля бібліотеки. А дівчата підтримували учасників піснями, оплесками й віршами. А ще частували смачними варениками!