Бібліотечна система Кропивницького поставила перед собою грандіозну мету – стати брендом міста. Під час семінару, який пройшов на базі Центральної міської бібліотеки, розбиралися з поняттями «бренд» та «ребрендинг», їхніми складовими, та як це все стосується бібліотек. Участь у навчанні взяли завідуючі філій Міської централізованої бібліотечної системи міста Кропивницького. Обговорювали шляхи просування бренду, майданчики для комунікації з читачем та створення іміджу в інтернеті. Визначили основні помилки при створенні та ведені сторінок у соціальних мережах. Учасники семінару отримали домашнє завдання, яке пов’язане із візуальним виглядом сторінок у Фейсбуці та їхнім інформаційним наповненням. Наступний крок до бібліотечного ребрендингу – створення фірмового стилю кожної філії окремо та бібліотечної системи загалом.